Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Pobieranie i włączanie demka:
1. Wchodzisz w HLTV serwera na którym dałeś bana graczowi. Poniżej znajduję się zdjęcię gdzie znajduję się HLTV od każdego serwera.
io5dKoM.png
2. Gdy już się znajdujesz w HLTV od wybranego serwera wtedy wybierasz demko które pasuję do opisu który dał gracz, czyli powiedzmy że gracz powiedział ze dostał bana o godzinie 12:20 dnia 20.06.2017 (takie informacje powinny się znajdować w temacie o UB) , szukasz tego czas patrząc na początek i koniec mapy po czym pobierasz demko.
PM85Gjd.png
3. Gdy pobierzesz demko plik który znajdziesz spakowany w Winrarze wrzucasz do folderu csstrike albo csstrike_polish który znajdziesz w folderze z Cs'em.
Dla uzytkowników STEAM = Csstrike
Dla uzytkowników NON-STEAM = csstrike_polish
4. Gdy już wrzucisz plik z demkiem do folderu najlepiej jest zmienić nazwe demka na jakąś prostą typu "nick gracza"
5. Odpalasz Cs'a i w konsoli wpisujesz playdemo Nazwa demka lub viewdemo nazwa demka. Przy użyciu viewdemo możesz przewijać demko a przy użyciu playdemo musisz oglądać całe bez przewijania.
Rozpisywanie demka:
Gdy już odpalisz demko obserwujesz oskarzonego o cheaty gracza. Patrzysz czy jeździ po modelach drugiego gracza przez sciany, czy wyskakuje i strzela wroga zanim go zobaczył, czy celownik mu jakoś dziwnie nie lata, czy wszystko widzi gdy powinien miec flasha, czy widzi przez smoke'a, czy posiada no-recoila i inne temu podobne. Lecz przy niektórych akcjach gdzie jednak mógł wiedzieć o tym gdzie gracz stoi przez kroki, strzały lub coś innego to musi być też uwzględnione przy rozpisywaniu. Poniżej są dwa przykłady.
W temacie w którym rozpisujesz demko stosujesz się do wzoru:
<Czas w demku> = <Opis akcji w której jest podejrzany >
Przykładowo:
15:23 = Gracz jezdzi po modelach przez sciany.
Przykład akcji + wyjaśnienie że mógł to wiedzieć
15:23 = Gracz wychodzi strzelając wroga przed zobaczeniem go ale mógł słyszeć kroki.
Rozpisujesz tak pare akcji po czym członek UBT sprawdzi te akcje i czy rzeczywiście jest odpalony lub nie i zadecyduję o banie lub unbanie dla gracza.
Offline
Strony: 1